lørdag 10. august 2013

Høsten nærmer seg

Bunadkurset starter 20 august, og da blir det jakke søm på meg. Skal jeg velge lilla eller sort tro? Begge deler er veldig fint. Så blir det oppstart av syklubb, det blir spennende! Gøy å være sammen med andre kreative sydamer! Litt søm har det blitt i sommer også. Se denne puten jeg sydde til vår datter og svigersønn som giftet seg forrige helg f.eks. Og ikke minst er vognteppe til vårt første barnebarn klar for overlevering. Som dere skjønner er det en fryktelig spennende høst på mange måter. Håper dere fortsetter å følge med på bloggen min, overrasket over hvor stor aktiviteten/ trafikken har vært på siden min.Tusen takk for at dere følger med ;-)

1 kommentar:

  1. Herlig pute :) Mye annet fint hos deg også :)God kreativ søndag til de !

    SvarSlett