tirsdag 4. juni 2013

Kommentarfeltet virker ikke?

Jeg har fått med meg at kommentarfeltet ikke har virket slik det skal, flere har forsøkt å gi respons på det jeg lager uten hell. Det var dumt, for det er jo hyggelig med respons! Nå har jeg endret innstillingene og håper at det fungerer nå... Det er mulig å be om e-post hver gang jeg poster noe nytt, spesielt interesserte kan jo benytte seg av det tilbudet! Du finner feltet øverst på siden. Det siste nye fra syrommet mitt er forøvrig denne lille saken til å bære flasker   i... Den kan jo bli en hyggelig gave til noen jeg setter pris på, eller som takk for hjelpen. Hvem vet, kanskje du blir den heldige?

3 kommentarer:

  1. så smart, den e kjempe flott tante!! Kanskje ej må lage nokken slike ej me ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det må du... ;-) slettes ikke vanskelig!

      Slett
  2. Hei...da ser vi om denne kommentaren kommer inn! Du er kjempeflink. Denne var smart og fin! Super!

    SvarSlett