onsdag 22. mai 2013

Jeg har noen meter med stoff og tråd på samvittigheten....

For flere år siden oppdaget jeg søm som min store hobby, men har produsert mest de siste årene. Håndarbeid har alltid vært noe jeg har likt og drevet mye med. Da min nevø skulle døpes i 1997, sydde jeg dåpskjole. Den har også en av våre 6 barn blitt døpt i. Siden har det blitt mange duker, puter, tepper og løpere. Samt toalettvesker og sminkepunger, votter og mye mye mer. De to siste årene har jeg gått bunadkurs og sydd Åmli bunad (Aust Agder) til både meg selv og min mann. Bloggen skal brukes til å vise frem litt av det jeg har sydd, men mest det jeg produserer i fremtiden. Håper noen syntes det er gøy å følge med? Her er den siste duken, og to av putene jeg har laget i det siste. Litt barnetøy + ett par av sminkepungene.

Denne jublet min datter på 18 over å få....
Til meg selv...
Sommerlig duk til spisebordet
Marihønebukse str. 68


Matchende siklesmekke


Hilde sin pute

Ny pute av rester og en gammel kåpeknapp ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar